السادس من إبريل و كروش التغيير


لا أعرف بالضبط ما الذى جعلنى أربط بين هذا الخبر و بين تصريحات و مقالات قادة حركات التغيير حول إضراب السادس من إبريل

فليعيش المثل الشعبى القائل : كداب و بطنه فاضيه

Mohamed ABADY Gemyhood محرر المدونة

Mohamed ABADY [a.k.a @Gemyhood] is an Egyptian Blogger and Published Author since 2005, Music Curator, New Media Expert-Trainer, Comics and Hiphop Artist.

8 comments:

  1. و الله يا عم جيمي انا بحلم ان مصر كلها يوم 6 تقف مع عمال المحلة

    بس طبعا وزي ماانت عارف

    كلها احلام يقظة يا صاحبي

    و ع العموم ربنا يحمينا من الكروش و صاحبها و يبعد عنا شرهم

    و لا انت نفسك تبقي بكرش انت كمان .

    ReplyDelete